Levertijd en verzendkosten

  • Hoe wordt mijn product verzonden?
    Uw bestelling wordt met veel zorg ingepakt en vervolgens zo snel mogelijk op het gewenste adres bezorgd. Heeft U meerdere producten besteld, dan proberen wij de verschillende producten zoveel mogelijk in 1 verpakking te verzenden. Dit om kosten te besparen en de hoeveelheid verpakkingsmateriaal te beperken. Mocht Uw product, ondanks onze goede zorgen, toch beschadigd blijken, neem dan contact met ons op via het contactformulier. Wij reageren dan zo snel mogelijk. Door ons op maat gemaakte tafels en andere producten leveren wij zelf bij U aan huis af. Producten uit onze webwinkel verzenden wij met verschillende professionele vervoerders.

  • Wat is de levertijd van mijn product?
    De levertijd is per opdracht verschillend en afhankelijk van de omvang van de opdracht en onze productiecapaciteit. U krijgt vóór we aan de opdracht beginnen een geschatte leverdatum. Heeft U meerdere opdrachten geplaatst, dan kunt U eventueel zélf kiezen voor deelbezorging; dat levert voor U geen extra bezorgkosten op. Bij producten uit de webwinkel staat de verwachte levertijd vermeld. Heeft U een opdracht op maat geplaatst, dan houden wij U vanaf het ontvangen van Uw opdracht zoveel mogelijk op de hoogte van de voortgang en de te verwachten leverdatum. Welke partner Uw bestelling zal bezorgen is niet vooraf te zeggen. Wij werken samen met bekende bezorgers als DHL, PostNL, DPD, TNT. Door ons voor U op maat gemaakte producten bezorgen wij zelf; ook dan laten we ruim op tijd weten wanneer dat zal zijn.

  • Wat zijn de verzendkosten?
    We hebben geen vaste verzendkosten. Deze zijn namelijk sterk afhankelijk van het product (afmetingen en gewicht) dat verzonden moet worden. Bestelt U een product uit de webwinkel dan staat daarbij vermeld wat de verzendkosten zullen zijn. Plaatst U een opdracht op maat dan laten we U eerst (via mail ) in de offerte weten wat de bezorgkosten zullen zijn alvorens U Uw opdracht definitief kunt maken. Voor opdrachten op maat die wij zelf bezorgen brengen wij standaard € 59,00 in rekening. Bij een factuurbedrag van meer dan € 400,- (excl. verzendkosten) bezorgen wij altijd gratis. Dit geldt voor zowel bestellingen op maat als voor bestellingen uit de webwinkel.

Betaling

  • Welke betaalwijzen zijn er beschikbaar?
    U kunt Uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
    – iDEAL en Rembours
    – Overboeking. Daarvoor vindt U onze bankgegevens op het bevestigingsformulier dat U via de mail krijgt nadat U de order definitief hebt geplaatst. We beginnen aan Uw opdracht zodra wij Uw (aan-)betaling hebben ontvangen. Een aanbetaling is altijd vereist! De aanbetaling bedraagt altijd 50% van het factuurbedrag (excl. verzendkosten). Wanneer Uw product klaar is voor verzending krijg U van ons een mail met daarin de betaalinstructies voor het resterende factuurbedrag. Uw order versturen wij zodra dit bedrag is bijgeschreven op onze rekening.
    – Onder rembours. U betaalt Uw bestelling bij aflevering op Uw adres aan de bezorger. We gaan direct met Uw order aan de slag zodra de aanbetaling van 50% van het factuurbedrag (excl. verzendkosten) op onze rekening is bijgeschreven. Het resterende bedrag betaalt U dan bij aflevering. Onder rembours betalen brengt echter wel extra verzendkosten met zich mee; de hoogte daarvan staat vermeld bij het product in de webwinkel.

Producten

  • Welke producten maakt APM Design?
    We maken, samen met door ons geselecteerde, gespecialiseerde partners tafels (onder andere salontafels, eettafels), kasten (bijvoorbeeld tv-kastjes, dressoirs), klokken, woondecoraties en meer… Alles handgemaakt en helemaal naar Uw wens. Lees meer over onze werkwijze.

Klachten en garantie

  • Hoe neem ik contact op met APM Design?.
    Via het contactformulier neemt U eenvoudig en snel contact met ons op. Dit is momenteel de snelste methode. Dan ontvangt U gegarandeerd nog dezelfde dag een reactie ofwel via email ofwel telefonisch indien U een telefoonnummer hebt achtergelaten. Aangezien wij een enthousiast, maar slechts klein bedrijf zijn is het helaas niet mogelijk om een telefonische helpdesk te hebben.

  • Heb ik garantie?
    Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor U aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent U verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

  • Herroepingsrecht bij bestellingen uit de Webwinkel?
  • Wanneer U gebruik wenst te maken van Uw herroepingsrecht bent U verplicht dit binnen 14 dagen, na ontvangst van het product, kenbaar te maken aan APM Design. Het kenbaar maken dient U te doen middels ons contactformulier met vermelding van alle informatie betreffende de bestelling waarvan het retour te zenden product deel uit maakte. U kunt echter ook gebruik maken van het Formulier voor Herroeping. Nadat U kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van Uw herroepingsrecht dient U het product binnen 14 dagen retour te sturen. U dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending.

 

  • Herroepingsrecht bij maatwerk?
    Producten die U bij APM Design bestelt en volledig op maat voor U worden geproduceerd volgens door U aangegeven specificaties vallen nadrukkelijk niet onder het herroepingsrecht. Zodra U Uw bestelling voor een maatwerkproduct met een succesvolle (aan-)betaling heeft afgerond is de bestelling definitief.

  • Wat als ik een klacht heb?
    Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden U aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door gebruik te maken van ons contactformulier. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met U op om te zien hoe wij Uw klacht kunnen verhelpen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om Uw geschil sinds februari 2016 als consument in de EU aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer Uw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het U vrij om Uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Privacybeleid

  • Wat is het privacybeleid van APM Design?
    Onze privacy statement leest u op deze pagina.

---Ons Privacy- en Cookiebeleid is gewijzigd!--- Sluiten